Deutsches Rechtswörterbuch (DRW): Muntater

Muntater

, m.

automatisch generierte Links zu anderen historischen Wörterbüchern:
Bewohner einer Muntat (I) 
  • ob ein muntater in dem stattgericht freuelt oder vnfugt, vnd das er an derselben stat begriffen ... wurde, so mußte er an dem statgericht czu rechte darvmb stene, obe er da beclagt wirt
    Ende 14. Jh. BambStR.(Parigger) § 28
  • sein auch die muntater unserm gnedigen herrn von B. noch uns nicht eidhaftig ... sunder ir iglicher mag ziehen, wenn und wohin er wil
    1430 BambChr. I 16
  • solle er dem verbrecher von einem jedem quertlein umb ein pfundt straffen, unnd unnserm oberschulteisen das halbe, sovern der verbrecher unnser unnderthan; do er aber ein munthetter, seinem oberrichter
    1590 UFrkFischerei. 253
  • non igitur magnopere differre videntur mundleut & mundater 
    1624 Wehner,Obs. 513